Pinigų ir prekių grąžinimo politika:
Savo užsakymą galite atšaukti per 14 dienų nuo užsakytų prekių gavimo.
Jeigu norite sėkmingai atšaukti užsakymą, turite mus informuoti ir suteikti visą reikalingą informaciją el. paštu labas@zaliaspulsas.lt
Pinigus grąžinsime ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo. Jūsų pinigai bus grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėta.
Prekių grąžinimo sąlygos:
Norėdami grąžinti įsigytas prekės, įsitikinkite, kad:
- Prekės buvo įsigytos per paskutines 14 dienų
- Prekės yra originalioje pakuotėje
Prekės, kurių negalima grąžinti:
- Prekės, pagamintos pagal užsakymą.
- Prekės, kurių nuolat nesandėliuojame savo sandėliuose ir atvežtos pagal kliento pageidavimą;
- Pažeistos prekės, kurios pažeidimas atsirado dėl kliento kaltės, netinkamo išpakavimo, neteisingo panaudojimo.
Pasiliekame teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes net ir tas, kurios atitinka aukščiau išvardintus reikalavimus.
Prekių grąžinimas
Jūs prisiimate prekių grąžinimo riziką ir kaštus. Grąžinamas prekes siųskite adresu:
Vaikystes g. 68-1, Avižieniai, 14184, Lietuva
Mes nesame atsakingi už prekių pažeidimus, įvykusius grąžinant prekes. Dėl to, siūlome rinktis saugų prekių siuntimo paslaugų teikėją. Negalėsime grąžinti pinigų, jeigu nepateiksite prekių įsigijimo kvito ar sąskaitos.
Garantinės sąlygos
- Prekėms suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantiją arba gamintojo suteiktas ilgesnis kokybės garantijos terminas, skaičiuojant nuo prekės įsigijimo dienos;
- Garantinio atvejo nustatymas ir aptarnavimas vyksta pagal gamintojo nustatytas procedūras ir procesus.
- Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Reikalinga PVM sąskaitą-faktūra (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kurios reikia garantinio aptarnavimo metu.
- Kiekvienas garantinio atvejis yra individualus ir jo trukmė priklauso nuo daugybės faktorių: prekės modelio, gedimo tipo, bet mūsų tikslas Jums padėti kiekvienu atveju maksimaliai greitai!
Kitos garantinės sąlygos
- Garantija netaikoma, natūraliai susidėvinčioms dalims ir prekėms kurios turi mechaninių pažeidimų, kurie atsirado dėl vartotojo veiklos.
- Garantija netaikoma, jeigu buvo sugadinta dėl netinkamo įrengimo, gabenimo ar sandėliavimo, taip pat, jeigu eksploatuojant prekes buvo pažeisti vartotojo vadove nurodyti reikalavimai.
- Garantija netaikoma, jeigu netinkami maitinimo šaltiniai, priedai, eksploatacinės medžiagos.
- Garantija netaikoma, jei gaminio serijos numeris yra ištrintas, pakeistas ar neįskaitomas.
- Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Nuostoliai dėl duomenų praradimo ar atstatymo neatlyginami.
- Nekokybiškos prekės garantijos galiojimo laikotarpiu keičiamos pagal gamintojo procedūras.
- Kokybės garantija netaikoma prekėms, kurios buvo netinkamai, nesilaikant vartotojo instrukcijos eksploatuojamos, saugomos, savarankiškai remontuojamos, ardomos ar pertvarkomos.
- Apie nekokybišką prekę pirkėjas privalo pranešti pardavėjui per 7 (septynias) dienas nuo kokybės trūkumo nustatymo.
Kontaktinė informacija
Jeigu turite klausimų dėl pinigų ir prekių grąžinimo politikos, susisiekite su mumis el. paštu labas@zaliaspulsas.lt